poniedziałek, 7 lipca 2014

small information.


Chciałam tylko uprzedzić, że 45 rozdział może się wyjątkowo opóźnić. Nie jestem pewna czy moje motywy odnajdą zrozumienie, więc może nie będę o nich wspominać. Proszę tylko o cierpliwość. Dużo cierpliwości. Bo nie mam pojęcia czy będę miała ochotę siadać do opowiadania w najbliższych dniach.
Korzystając z okazji chciałam też jeszcze podziękować wszystkim za wzrost liczby komentarzy :) Wiem, że to zasługuje na szybsze dodanie rozdziału, nie na opóźnienia, ale niestety... W każdym bądź razie...

KOCHAM WAS! :*

 

7 komentarzy:

  1. W pełni cię rozumiem ;) Są wakacje, więc odpoczywaj :) Ja będę dzielnie czekała na rozdział! <3
    Tusiak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie nie o wakacje tu chodzi, poza tym mi wakacje nigdy się nie kojarzyły z odpoczynkiem. W wakacje więcej pracuję niż kiedykolwiek indziej... Ale uzbrój się w cierpliwość na wszelki wypadek.
      Buziaki xx.

      Usuń
    2. Naprawdę? Oj, to nieciekawie. :c Niedośc, że pracujesz to jeszcze blog... O matko, podziwiam ;* Jak mi się w wakacje włączy leń to nie mogę z niego wyjść :c
      Już się uzbroiłam w cierpliwość ! ;)
      PS. Na SOH (to niech będzie skrót od Seven Of Hearts XD) jest 15 ;)

      Usuń
  2. Kochana kiedy dodasz rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że w okolicach poniedziałku zakończę moje mini wakacje :)

      Usuń
  3. Kiedy dodasz ten rozdziałek ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz już kiedy będzie następny? :****

    OdpowiedzUsuń