środa, 19 marca 2014

i'm soooooooorry...


Wiem, że długo nic nie dodaję i dlatego chcę Was z całego serca przeprosić. Niestety, w najbliższych dniach raczej też nic się nie pojawi, gdyż dopadło mnie wredne choróbsko z gorączką w pakiecie i teraz tak mi dziwnie świat faluje przed oczami. Obawiam się, że z taką logiką nic mądrego nie napiszę, więc nawet się za to nie biorę. Wybaczycie mi moje małe lenistwo...? Obiecuję, że jak tylko dojdę do siebie, napiszę długi rozdział w zamian za te... No... Słowa mi zbrakło, ehh... To ja już może kończę. Nie przedłużając, przepraszam jeszcze raz. Mam nadzieję, że mi wybaczycie :).

Kocham Was! :*

o tak mniej więcej się dzieje jak próbuję wstać.


Hahaha, przy pierwszych minutach "Frozen" stwierdzono, że wyglądam jak Anna. A potem nastała ta scena:
i padł okrzyk: "NO CAŁKIEM JAK TY!"
Dzięki... :D

17 komentarzy:

  1. życze ci szybkiego powrotu do zdrowia ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej kochanie, wiem jak to jest, gdy piszesz opowiadanie w czasie choroby. Szczerze nie polecam. Trzymaj się i obyś jak najszybciej wyzdrowiała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, z gorączką lepiej nie ryzykować :). Też mam nadzieję, że choroba jak najszybciej wyjdzie, a póki co czytam Psychotic. Fantastyczne, po prostu fantastyczne :).
      Dziękuję za miłe słowo :).
      Buziaki xx.

      Usuń
  3. Mam nadzieje że szybko wyzdrowiejesz.A my na pewno wytrzymamy. Kuruj sie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babciny rosołek wyjątkowo pomaga :). Ale jak cudownie jest tak poleżeć i leniuchować, kiedy nikt od ciebie nic nie chce... Ahh, ale gorączka mi mija i wezmę się w końcu za pisanie :).
      Dziękuję za wsparcie :)
      Buziaki xx.

      Usuń
  4. Kuruj się, oj kuruj. Popijaj jakąś herbatką z cytrynką i miodzikiem, albo z soczkiem malinowym. Siedź w łóżku z mnóstwem poduszek, kołder i kocyków na Tobie i po Tobą. Ale przede wszystkim pij, PIJ, P.I.J. DUŻO. Moja babcia, która jest lekarzem, od zawsze mi powtarza, kiedy jestem chora "Tylko pij, Hanuś, pij, bo tak najszybciej wyzdrowiejesz. I to nic, ze będziesz co 10 minut odwiedzac łazienkę, to nic. Pij. To jak zrobić ci herbatki?" I tak do znudzenia. Ale babci się nie odmawia.
    a tym czasem ciesz sie lenistwem, ale wracaj do zdrowia. Trochę nic nie robienia jeszcze nikomu nie zaszkodziła, ale potem można sie zmęczyc. Choc w moim przypadku zajmuje to zdecydowanie zbyt dużo czasu.
    Całuję :*
    H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piję hektolitry, a kiepsko mi pomaga :( Dostałam zwolnienie na kolejny tydzień, więc znowu nic nie napiszę... Jak ja nienawidzę chorować...
      Tak inną drogą, masz na imię Hanna? :) Ślicznie :)
      Buziaki xx.

      Usuń
    2. A tak, Hanna. Czy ślicznie to nie wiem, bo kiedyś koszmarnie nie lubiłam swojego imienia, teraz jest trochę lepiej, ale i tak nie jestem zachwycona xD Ale dziękuję, i tak.
      A Twoje? Bo nie przypominam sobie, żebyś się dzieliła, chyba że moja słaba pamiec się właśnie odzywa i drwi ze mnie. ;))
      Jeszcze raz. ZDROWIEJ SZYBKO. :3
      H

      Usuń
    3. Ślicznie, ślicznie, nie sprzeczaj się ze mną :).
      A moje imię... Cóż, Louise czy Louisa to się tak znikąd nie wzięło, prawda? :) Mój tatuś miał wyobraźnię, wiesz... :) I chwała mu za to :). Niestety, mamusia była uparta i na pierwsze dała mi Joanna, którego to imienia nienawidzę. Ale spokojnie, używam drugiego :).
      A co do zdrowia, minął tydzień, a mi się nie poprawia... :/

      Usuń
    4. Joanna, Asia, Aśka. Ja tam bardzo lubię. Moja przyjaciółka ma tak na imię :D
      Ale masz tatę. Serio, z wyobraźnią, pozazdrościć. Bo nie ma co ukrywać, że Louisa to imię o wiele bardziej oryginalne :)
      I tak i tak ładnie ;) Do wyboru, do koloru :D
      Tak przy okazji to ja się już troszku niecierpliwie, i nie moge doczekac, ale spokojnie no pressure :3
      Ściskam
      H

      Usuń
  5. Ja tez jestem chora i leżę w łóżku i strasznie się nudzę, Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, zdrowiej szybko i pisz rozdział bo z nudów po prostu ogupieję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj sobie American Horror Story, ja tak spędzam czas :)

      Usuń
  6. kiedy dodasz kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy nadrobię zaległości na studiach. Niby jeden tydzień, a tyyyyyyle pracy...

      Usuń
  7. prosze dodaj coś nawet krótkiego prosze

    OdpowiedzUsuń