środa, 3 września 2014

...

Wybaczcie moją przerwę, ale w wyniku ogromnego zmęczenia uwagami niektórych przedstawicielek fandomu, nie mogłam nawet myśleć o chłopakach, a co dopiero mówić o pisaniu... Osobiście, gdybym nigdy nie była w tym fandomie, po tych krótkich tygodniach już bym z niego odeszła. Przecież nie ma to jak być nazwana gówniarą przez 14-latkę...
Ale mniejsza. Chcę wrócić. Ale potrzebuje duuuuuuużo motywacji, bo nadal z myśleniem o chlopakach mam problem. Dostanę chociaż jedno miłe słowo, żebym mogła dalej pisać? Z góry dziękuję :)
I mam nadzieję, że nowy rok szkolny zapowiada się dla Was przyjemnie! :)
Kocham Was! :)

16 komentarzy:

  1. Nie zwracaj uwagi na te idiotyczne komentarze! Nie ma sensu się dołować, niby każdy ma prawo do swojego zdania, ale nazywanie kogoś starszego od siebie gówniarą to żenada i naprawdę się tym nie przejmuj :) niech ten ktoś zainwestuje w mózg, a dopiero potem pisze komentarze ;) swoja drogą, ciekawe na jakim poziomie ta osoba pisze opowiadanie (jeżeli pisze). Na moje oko (plus okulary :P, to ta dziewczyna ci do pięt nie dorasta :*
    Twoje opowiadanie jest niesamowite i powinnaś pisać dalej. Masz świetny styl, umiesz fajnie opisywać uczucia i emocje bohaterów... Szacun, serio ^^
    Jestem ciekawa, czy będziesz też kontynuowała "Piekarnię"? To też był niesamowity fanfiction, choć nie ukrywam, że "Remember Me" podoba mi się bardziej :D
    Trzymaj się, kochana, mam nadzieję, że wena szybko wróci :*
    Pzdr. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie komentarze zazwyczaj wychodzą od zazdrosnych dzieci tak więc nie przejmuj się tym bo jesteś świetna oraz Twoje opowiadanie jest po prostu cudowne, wspaniałe (brak mi już epitetów w głowie żeby je opisać).
    Będę czekać na Ciebie tyle ile trzeba.
    I weny dużo życzę, żeby szybko do Ciebie powróciła :*

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie jesteś wielka! Nie przejmuj się hejtami jakiejś gówniary co gówno wie :)
    Stay Strong :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety bycie w fandomie jest mocno ryzykowne, więc najlepiej jest trzymac się od niego na tyle z daleka na tyle na ile się da. Czyli głownie mam na myśli tt.
    Błagam nie przejmuj się, jesteś świetną dorosłą kobietą ;)))) można już by rzec, i nie zwracaj na takie dziewuchy uwagi, może kiedyś się dotrą, może nie, ale to już nie nasz problem (czuję silną solidarność wobec Ciebie, stąd 1 os. l. mn ;). Rób swoje, bo to co robisz jest cudowne i ludzie to doceniają.
    Wybacz, możesz oczywiście nie chciec o tym pisac, ale z jakiej to okazji dostałaś to jakże dojrzałe określenie?
    Ode mnie dostajesz mocnego kopniaka w tyłek i mocnego przytulasa i ogromny uśmiech.
    Rok się zaczął i jak na razie jest naprawdę źle, ale... eh. Błagam napisz coś szybko, bo dasz mi jasny promyczek w tej szarej rzeczywistości. <3
    Ściskam
    H
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory mam z tego dzieciaka niezłą dawkę śmiechu. A fakt, że nazwała nas gówniarami śmieszy mnie jeszcze bardziej. Goshhh..... Zbieraj dupcię w kupcię i pisz kolejny rozdział i to migiem, a ja zabieram się za czytanie, bo skończyłam, gdzieś tam jeszcze hej z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże! Naprawdę żal mi takich dziewczyn, no bo błagam cię, nazwać kogoś starszego od siebie gówniarą? Niech dziewczynka sobie w mózg zainwestuje, a nie XD Nie przejmuj się takimi osobami. ;)
    Kocham twoje opowiadania i bardzo dobrze o tym wiesz, prawda? ;* Uważam, że masz OGROMNY talent do tego, uwielbiam jak opisujesz te wszystkie wydarzenia, przeżycia, uczucia, emocje... To jest po prostu genialne ! A pamiętam jak zaczęłam czytać piekarnię... Na lekcjach z telefonem siedziałam, bo oderwać się nie mogłam haha. A jak zaczęłam RM... Ja pierdzielę, czytałam i czytałam i nie mogłam przestać! <3
    I błagam powiedz mi, jak ja miałabym przeżyć ten początek roku szkolnego, i w ogóle to wszystko bez twojego pisania? :c NO NIE PRZEŻYŁABYM ! :) Także pisz kochana, ja i pewnie wiele osób czekamy na kolejny rozdział ;* <3
    Twoja fanka,
    Tusiak <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Nie znam sytuacji i nie bardzo nie chcę się wypowiadać, aczkolwiek sama nie znoszę jak młodsze osoby ode mnie myślą, że są mądrzejsze niż ja i się wywyższają.
    Współczuję, że trafiasz na takich ludzi...
    Coś żeby pomóc... Wiesz, pamiętaj, że każdy talent jest darem, który trzeba rozwijać. A ty masz talent do pisania, więc nie mów, że tak nie jest!!!
    Bardzo podobały mi się te opowiadania, które wysłałaś mi na maila, szkoda, że takie krótkie (przepraszam, że nie odpisałam od razu, ale zaczęłam klasę maturalną, i od trzech dni wszyscy co chwilę mi o tym przypominają).
    Dobra moja wypowiedź ma mało ładu i składu, więc kończę, zanim jeszcze bardziej się zaplącze.

    xoxo pikseloza

    P.S. Mam nadzieję, że poczułaś wsparcie (które CI przesyłam) i poczułaś się troszkę lepiej :)



    JESTEŚ NAJLEPSZA :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne powtórzę w swoim komentarzu wszystko co do tej pory zostało wyżej napisane, ale na litość boską! Jak można było pokusić się w ogóle o stwierdzenie, że jesteś gówniarą?! No ja mogłabym tak napisać, co absolutnie nie oznacza, że mam taki zamiar...Bo Twoje opowiadanie jest jednym z najdoroślejszych, mimo, że zdarzają się w nim i śmieszne sytuacje (ale wiadomo, przecież dorosłe życie to nie sam marazm i stagnacja ;)) Poza tym pomyśl jak możesz podbudować się tym, że takie dziecko co to określa cokolwiek jako "gówniarskie", samo ma fiu bździu we łbie i wydaje mu się, że prowadzi to powiedzmy "dorosłe życie", które w głównej mierze sprowadza się do tego, że wracając po szkole do domu nie siada od razu do obiadu a potem do lekcji, tylko od razu do komputera, a rodzice pozwalają mu wyłączyć światło dopiero o 22 ;)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty Gówniara ?! O_o
    Laski miały niezły ból dupy żeby cię tak nazwać..
    Jesteś najlepsza ♥

    PERFECT GIRL ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty gówniarą.... No to teraz poczułam się staro. Ale się nie przejmuj głupota ludzką nie warto. Najlepiej olewać. Zrób sobie przerwę ile potrzebujesz i wracaj do pisanie:) Wychodzi ci to genialnie i serio ja już naprawdę tęsknię za rm..:)Jeśli sprawia ci to przyjemność to to rób i nie zwracaj uwagi na innych:) Motywacja to chyba nie jest moja najmocniejsza strona i nie mam pojęcia jak się motywuje ludzi ale czuj się zmotywowana ode mnie:) I mam nadzieję że wiesz że uważam że piszesz naprawdę genialnie i masz do tego talent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma co się przejmować hejtami. Zawsze były, są i zawsze będą. Sztuką jest je ignorować. Ale żeby nazwać CIĘ gówniarą? Normalnie byłabym niemowlakiem!
    Piszesz cudownie, mam jeszcze tylko jedno pytanie...kiedy rozdział? Nie żebym pospieszała, czy coś, ale jestem strasznie niecierpliwa i nie mogę się doczekać! :)
    JK

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, czym ty się przejmujesz? Zwracasz uwagę tylko na te złe komentarze, a przecież masz tylu wspaniałych fanów, że o Matko! Jeżeli nie masz pomysłów, to po prostu nie pisz. Nikt ci przecież nie każe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z moimi poprzedniczkami , ale.też mam pytanko co z piekarnią? Została zawieszona?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej kochana!
    Wyobraź sobie, wracam po długich i miłych lub nie do końca wakacjach do domciu, przywitałam się już z każdym możliwym człowiekiem, taboretem i ulubionym kątem oraz kilkoma książkami, wchodzę nareszcie na ukochanego blog i co widzę?
    UWAGA ŻARCIK SŁOWNY KTO ZAŁAPIE...
    gówno! :D
    A teraz na poważnie. Kto tu ma wściek mózgu a właściwie zastępującej go pustki we łbie żeby nazywać Ciebie w ten sposób i w ogóle mieć coś do powiedzenia skoro nie ma nawet źródła wypowiedzi jaką powinien być rozum?!
    Hallloooo?
    Nie wiem o co chodzi, gdzie, dlaczego, kiedy, za co, po co i co to za gówno, ale daj spokój.
    Ja Cię w każdym razie pocieszam, uwielbiam i mam nadzieję że wróci Ci ochota do pisania.. ale jeśli nie, to i tak Cię kocham, jeżeli ma to dla Ciebie jakieś znaczenie :)
    Jesteś przewspaniałą osobą i nigdy nie przestawaj w to wierzyć.
    Jak mnie wpieklają takie małe zarozumiałe wszy, które starszych od siebie śmią nazywać gówniarzami, kiedy nie są godne nawet im tyłka podcierać.
    No nic, moja frustracja sięgnęła zenitu.
    Kocham i tęsknię i wspieram i przesyłam moc buziaków :*

    OdpowiedzUsuń
  16. tak to jest kopiuj, wklej :) liebster*

    OdpowiedzUsuń